FYN Automatisering maakt gebruik van cookies meer informatie
  • {{ description }} {{ description }}
      {{ serviceProperties }}
    {{ price }} {{ total }}
    Totaal € 0,00

    Uw winkelwagen is leeg

    Bestelling plaatsen
1005-1-remotebeheer-FYN-Automatisering-ICT-bedrijf-Den-Bosch.jpg
1005-3-brand-keuvelaar.png 1005-3-brand-texperts.png 1005-3-brand-house-of-pertijs.png 1005-3-brand-prolis.png 1005-3-brand-de-zevenster.png

Externe ICT helpdesk

Steeds meer bedrijven worden getroffen door een cyberaanval. In 2021 waren het 446 bedrijven per week (bron: Check Point). Een ICT helpdesk die zowel helpt met de dagelijkse vragen van je medewerkers én zorgt dat alles goed en veilig werkt, wordt steeds noodzakelijker. FYN als jouw ICT-medewerker zorgt dat alles goed geregeld is, altijd beschikbaar is en continue alle actuele kennis heeft die noodzakelijk is.

Klanten kiezen voor FYN als ICT collega, omdat:
  • Veilig, snel en efficiënt werken fijn is voor iedere ondernemer en medewerker.
  • We altijd beschikbaar zijn (tijdens kantooruren).
  • Alle actuele kennis aanwezig is én we continu bijleren in ons vakgebied.
  • We met onze kennis en slagkracht problemen snel oplossen.
  • We service op maat leveren.

Dit zegt onze klant over ICT helpdesk:

1005-3-icon-quote.svg

Laagdrempelig
“FYN is niet al te groot, maar ze hebben wel de kennis én de slagkracht van een veel groter bedrijf. De grootste meerwaarde? Die zit in het maatwerk dat ze leveren, de laagdrempeligheid en de uitstekende backoffice. Ze leveren niet alleen ICT, maar ook een goede dienstverlening. Op een gegeven moment bleek onze website ineens offline. Binnen een uur hadden ze het opgelost.”

Wesley Hekhuizen, jeugdzorgorganisatie Prolis Lees meer

Vraag ons om hulp
Je remote beheer, backup in cloud, je ICT-materiaal, je ICT-medewerker bij vragen en storingen. We bieden als volwaardig ICT-medewerker alle opties. De hamvraag is: wat hebben jullie nodig? Die vraag beantwoorden we graag samen. Vraag onze experts gerust om meer informatie.

Plan je adviesafspraak
1005-3-laughing.jpg

Waarom via FYN Automatisering?

Klantspecifiek updatebeleid. Op het zelf uitvoeren van (automatische) updates en virusscans zit je waarschijnlijk niet te wachten. Goed nieuws: wij doen het voor jullie. We stellen samen een updatebeleid dat bij je organisatie past. Zo dat updates worden ingepland op momenten dat het jullie uitkomt. Daarna nemen we het van je over en heb je er geen omkijken meer naar.

Maximaal presteren. Het inrichten van je updatebeleid is altijd gericht op maximale prestaties van je systeem. We kunnen bijvoorbeeld bepalen dat je updates binnenhaalt op één werkplek, waar alle aangesloten werkplekken deze updates vervolgens ook kunnen ophalen. Zo voorkom je een onnodige (over)belasting van je netwerkcapaciteiten en blijven overige werkprocessen vloeiend.

’s Nachts updaten. We zorgen dat updates veelal ’s nachts plaatsvinden. Met deze vorm van ‘non-intrusive dienstverlening’ voorkomen we dat we je systeem (over)belasten op het moment dat je het zelf hard nodig hebt. Bijvoorbeeld als je een belangrijke presentatie wilt geven of als er een lange rij klanten voor je kassa staat.

Helpdesk die voor je klaar staat. Treedt er een storing op in je systeem? Dan staan we klaar om (op afstand) met je mee te kijken en het probleem op te lossen. In 99 procent van de gevallen lukt dit ook. Voor die ene procent komen we als nog bij je langs.

Verder staan onze experts voor je klaar voor al je gebruikersvragen. Headset niet verbonden? Weigerende printer? Probleem met gebruikersinstellingen? Of wil je een nieuw Office-pakket installeren? Eén telefoontje is genoeg en onze experts gaan voor je aan het werk.

Externe ICT helpdesk regelen via FYN

1005-3-icon-phone.svg

Je neemt contact met ons op.

1005-3-icon-conversation.svg

We inventariseren wat jullie organisatie echt nodig heeft.

1005-3-icon-quotation.svg

Een offerte met alles wat je nodig hebt.

1005-3-icon-checkmark.svg

Je geeft akkoord.

1005-3-icon-policy.svg

Gezamenlijk bepalen we jullie beleid.

1005-3-icon-helpdesk.svg

We starten het beheer en beleid op en je hoeft er niet meer naar om te kijken.
Zijn er vragen? Onze helpdesk zit voor je klaar.
Zo zorgen wij dat jullie fyn en veilig werken.

Kosten ICT medewerker via FYN
Met FYN haal je een partner in huis die zorgt dat je volledig ontzorgt wordt je ICT op een manier die past bij je organisatie. Hiervoor hebben we een abonnement op basis van het aantal werkplekken. Daarnaast ontvang je onze gratis tips om je medewerkers te leren veilig te werken en het maximale uit hun software te halen. Ook is het mogelijk om afspraken te maken over het gebruik van onze helpdesk. Groeit of krimpt je organisatie? Geen probleem bij FYN Automatisering. We passen de abonnement aan.

Externe ICT medewerker regelen voor jouw bedrijf?

Plan je adviesafspraak

Veelgestelde vragen:

Wat zijn de voordelen van een externe ICT medewerkers?

  • Je hebt niet altijd iemand nodig, maar wil wel dat er iemand is als het nodig is. Precies dat kunnen wij als externe ICT medewerker je bieden.
  • Het is geruststellend en werkt prettig als je gewoon een ICT collega kan bellen als iets niet werkt of niet lukt. Voor jezelf als ondernemer, maar ook voor je medewerkers. Zo is het sneller opgelost en kan iedereen gewoon weer lekker door met zijn werk.
  • Wij zijn er altijd. Dus geen problemen met ziekte, vrije dagen of vakanties.
  • Hoe meer medewerkers je in dienst hebt, hoe minder overzicht of ze die update niet continu blijven uitstellen omdat het steeds niet uitkomt. Uiteindelijk is de computer of laptop minder goed beveiligd.
  • Daarnaast doen wij het op afstand op een tijdstip dat bij jullie uitkomt. Dus niet vroeger moeten starten vanwege een update of ’s avonds later naar huis. Het wordt gewoon geregeld.

Wat bieden jullie allemaal precies aan?

Als externe ICT helpdesk kijken we eerst wat je allemaal geregeld wilt hebben. Naast updates kun je denken, aan backup in de cloud en gebruik maken van onze helpdesk.

Hoe lang zit ik er aan vast?

Het is maandelijks opzegbaar.

FYN Automatisering
Wij leveren geen automatisering maar een omgeving die fyn werkt. We ontzorgen onze klanten door de externe ICT helpdesk te zijn. Geen gedoe meer met updates, een helpdesk die je kan bellen bij vragen of problemen. Bovendien lossen we de meeste storingen op voordat jullie het in de gaten hebben. Zo houden we jullie systeem up-to-date en veilig. Wij zijn je ICT collega’s. We geven jullie via onze mailings tips om het optimale uit programma’s te halen en zo veilig mogelijk te werken. Wij zorgen dat jullie beter, sneller en fyner werken.

Daarom ondernemen zij met FYN

1005-3-klanten-keuvelaar.webp

“Ze snappen wat voor mij als ondernemer de grootste uitdagingen zijn.”

Xander Keuvelaar (Keuvelaar Juweliers Diamantairs, Middelharnis)

1005-3-klanten-prolis.webp

“FYN is een volwaardige ICT-partner, die ons zo goed ontzorgt dat wij ons volledig kunnen richten op de zorg.”

Wesley Hekhuizen, jeugdzorgorganisatie Prolis

1005-3-klanten-texperts.webp

“Eindelijk iemand die niet verkoopt, maar luistert.”

Jaap Janssen Steenberg, eigenaar van tekstbureau Texperts

1/3

Nog vragen over onze externe ICT helpdesk?

Mail of bel ons
Powered by FYN Software Disclaimer

Wachtwoord vergeten?

    {{ message }}
    t_recaptcha_disclaimer