- Je hebt niet altijd iemand nodig, maar wil wel dat er iemand is als het nodig is. Precies dat kunnen wij als externe ICT medewerker je bieden.
- Het is geruststellend en werkt prettig als je gewoon een ICT collega kan bellen als iets niet werkt of niet lukt. Voor jezelf als ondernemer, maar ook voor je medewerkers. Zo is het sneller opgelost en kan iedereen gewoon weer lekker door met zijn werk.
- Wij zijn er altijd. Dus geen problemen met ziekte, vrije dagen of vakanties.
- Hoe meer medewerkers je in dienst hebt, hoe minder overzicht of ze die update niet continu blijven uitstellen omdat het steeds niet uitkomt. Uiteindelijk is de computer of laptop minder goed beveiligd.
- Daarnaast doen wij het op afstand op een tijdstip dat bij jullie uitkomt. Dus niet vroeger moeten starten vanwege een update of ’s avonds later naar huis. Het wordt gewoon geregeld.
Als externe ICT helpdesk kijken we eerst wat je allemaal geregeld wilt hebben. Naast updates kun je denken, aan backup in de cloud en gebruik maken van onze helpdesk.
Het is maandelijks opzegbaar.